marți, 16 aprilie 2013

Cabana Curmatura - 6-7 Aprilie 2013


Acum ca suntem mari artisti (Jimi Hendrix este minciuna :)) ), am hotarat sa ne exersam talentul la cabana Curmatura din Piatra Craiului, in tura de chitareala organizata de Alex.



Eu si Ramona am plecat putin mai tarziu din Brasov (probleme de stat de rezolvat :)) ), ajungand cam la o ora in urma grupului la cabana Curmatura.









De la Fantana lui Botorog pana la Cabana Curmatura, prin Poiana Zanoaga, am mers pe marcaj "banda galbena", aproximativ 1 ora 45 minute. Zapada nu mai exista, soarele isi strecura razele printre crengile copacilor... La un moment dat, cativa stropi de ploaie ne-au trezit din mersul agale si ne-au pus putin pe "pedalat", dar nu pentru mult timp :)








Exact ce va spuneam... Stropii de ploaie au disparut si cu 15 minute inainte sa ajungem in Poiana Zanoaga, a inceput sedinta foto :)





Sedinta foto care a continuat si in poiana, bineinteles ;)
Ar fi fost pacat sa nu fi oprit sa facem cateva fotografii. Vremea era superba, iar topirea zapezii scosese la iveala o mare de branduse...





Intr-un final am ajuns la cabana, unde eram asteptati de prietenii nostrii pentru o tura scurta pe Piatra Mica. Am urcat in camera, ne-am lasat unul din rucsaci si am coborat in graba... Era deja tarziu.
Am reusit sa ajungem in Saua Crapaturii (1660 m), unde incepuse o ploicica ce batea spre grindina. O parte din grup inaintase spre Piatra Mica, dar s-au intors. Am hotarat sa facem stanga-mprejur si sa ne refugiem in cabana, doar aveam ceva talent de etalat :))

Si iata-ne, in ordinea talentului pe:



Jimi Hendrix alias Abraxas alias Mihai






Eric Clapton alias Anta alias Alex






Carlos Santana alias Ghidul alias Cristi











Atmosfera a fost una de senzatie, distractie cat cuprinde alaturi de Andreea, Celina, Serban, Rodica, Adriana si Ramona.




                                        




Dimineata, pe la 12 :)), ne-am trezit, am mancat (cine a putut), am baut un ceai si am plecat spre Fantana lui Botorog, pe acelasi drum. "Asfaltul" se inmuiase, asa ca am cam patinat pana jos :) 

Abia asteptam sa va revedem!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu